The best way

The best way
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 21499
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

سلام  به همه دوستان عزیزم، امروز میخوام این مطلب رو با یه داستان جلو ببرم.

یه روزی یه پادشاهی به وزیرش میگه ایا از دسشویی انسان نجس تر هم چیزی هست؟

بعد به وزیرش میگه برو و تحقیق کن و جواب درست رو برام بیار. و میگه اگه تونستی چیزی نجس تر از دسشویی انسان پیدا کنی من به تو حکومت فلان شهر رو میدم.

وزیز با خوشحالی میره تا تحقیق کنه و جوابی برای سوال پادشاه پیدا کنه تا به حکومت فلان شهر برسه.

از همه این سوال رو می پرسه و همه میگن دسشویی انسان نجس ترین چیز در دنیاست. تا این که مطمئن میشه که از اون نجس تر چیزی وجود نداره و تصمیم میگیره برگده به کاخ، وسط راه یه ادمی رو میبینه و پیش خودش میگه من که از همه سوال کردم،بزار از این هم سوال کنم.

طرف بهش میگه من جواب رو میدونم، اما اگه بخوای این جواب رو به تو بگم باید دسشویی خودت رو بخوری.

وزیر اول به خودش میگه از دسشویی انسان چیزی نجس تر که وجود نداره، پس چرا باید این کارو کنم؟ اما بعد از گذشت چند دقیقه تصمیم میگیره کاری که طرف گفته بود رو انجام بده تا شاید جواب طرف واقعا از دسشویی انسان نجس تر باشه و این که پادشاه هم حکومت فلان شهر رو بهش بده.

وزیز این کارو انجام میده و طرف بهش میگه جواب طمع هستش و میگه تو با این که فک می کردی دسشویی انسان نجس ترین چیز در دنیاست، اما طمع فلان حکومت باعث شد تا اون رو بخوری.

اره دوستان، این طمع هستش که خیلی از ما ادم ها به خاطر اون، دست به خیلی از گناه ها و کارهای بد میزنیم در صورتی که شاید اون واقعا نجس ترین چیز در دنیا باشه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط مسعود